Min Diet

Frukost:

3 kapslar omega 3
1 dl havregryn, som jag kokar till gröt
1 kokt ägg (om jag är hungrig efter gröten)

Mellis 1:

Proteindryck eller 100g kalkon eller Keso

Lunch:

150g fisk eller fågel
Grönsaker
(jag kan lägga till pytte lite bulgur eller fullkornsris de dagar jag känner mig hungrig eller tränar)

Mellis 2:

Samma som mellis 1

Middag:

Samma som lunch men inga kolisar!

Innan läggdax:

1 burk Kesella naturell, smaksatt med lite Fun Light och några blåbär/hallon

MUMS?!
Ja!

Dag 2, känns bra. Dieten är inte alls extremt och tillåter gotti innan läggdax vilket mättar hela natten på proteiner.

Frukosten är egentligen allt det som står PLUS 3 äggvitor till! Men jag är inte så förtjust i ägg just nu. Alla pratar om ägg, alla tränings entusiaster o fitness människor äter massa ägg, vitan, stekt, kokt, rått….Ägg ägg ägg…

Mitt träningsmål är denna vecka 3 pass.

Före passet äter jag 1 banan.

Jag känner mig taggad och motiverad. Så nu är det bara att göra detta till en rutin.

Och en blondin som sporrar mig 😉 Anna! Jag fick ett mms med vikten, så om 5 dagar är det dax för invägning nr 2!

Nu ska jag sova och se framemot en ny dag med nya härliga ögonblick 🙂

Kram
Yaz

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *